nUkiLaNkU...!!!


Friday, October 9, 2009

nukilanku....

SEMUSIM RINDU…

Aku menantimu begitu lama dalam hidupku

Walau sejuta kali aku ingin melupakanmu

Tapi dalam hati kau masih jua ku tunggu

Aku sudah tiada daya untuk memujuk hatiku

Aku letih…

Lelah mengharapkanmu

Tanpa melihat bayangmu hanya menunggu

Aku sememangnya lebih teruk daripada pungguk!!!

Aku tak bisa memilikimu

Tapi aku juga tidak tega kehilanganmu

Lalu aku harus bagaimana???

Rasa kehilangan yang membunuh jiwa

Sungguh tak sanggup aku menghadapinya

Aku bukan menyalahkanmu

Aku cuma rindu

Segalanya tentang dirimu

Walau rindu ini menyakitkan

Entah kenapa aku masih bertahan…

Masa sudah banyak berlalu

Namun aku masih ingat tentang kita

Yang selalu ku rindu

Hingga aku tidaksedar sudah lama ia berakhir

Dan sepanjang waktu itu

Aku berharap walau hanya beberapa kali kau pernah mengingati aku

Kerna aku tidak pernah melupakan mu

Walau sehari dalam hidupku…

Tuhan…

Sayangnya kita tak pernah bebicara

Kerna aku ingin sekali bertanya

Dan mengetahui jawapannya…

Cinta ini sesungguhnya bagiku suatu keabadian

Namun mengapa ia harus tak kesampaian?

No comments: