nUkiLaNkU...!!!


Friday, January 1, 2010

Penantian memang suatu penyeksaan...aku masih lagi menunggu dan akan terus menunggu entah sampai bila aku sendiri pun tak pasti...ramai teman yang bertanya,x mahukah aku mempunyai teman?yang akan menemani aku dalam sedih atau gembira. Hmm hanya tuhan yang tahu apa yang aku rasa...sedihkah aku? terlukakah aku?Entahlah...dia insan yang pernah muncul dalam hidup aku mungkin sedang berbahagia...sedangkan aku masih lagi sendiri dan mungkin akan terus begini menunggu sesuatu yang aku tahu tidak mungkin akan menjadi milik aku walau sampai bila-bila pun. Air mata yang menjadi penghubung rindu dan cintaku mengalir deras dipipiku. semoga besok aku akan masih mampu berdiri...meningalkan kenangan silam yang pernah mekar dalam hati ini.waallahualam

No comments: